Як збільшити конверсію у бізнесі

Відсоток конверсії – один із найголовніших параметрів успішного відділу продажів.

Конверсія – це співвідношення кількості продажів до кількості запитів.

Наприклад, ваш бізнес отримує щомісяця 1000 запитів. З цих 1000 запитів відбувається 50 продажів. Ваша конверсія складає 5%. 950 запитів так і не переходять у статус продажу.

Головне питання полягає в тому, що потрібно зробити, щоб конверсія зросла до 10%? За тих же ресурсів, при тій же кількості запитів уже робити не 50, а 100 продажів?

Ми визначили, що на підвищення конверсії впливає певна технологія із 5 конкретних кроків. Ми назвали цю технологію SALES KEEPER.

Це певна послідовність кроків та якісне їх виконання.

Перший крок – це побудова вирви продажів у вашому бізнесі.
Другий крок – це створення дашборду, на основі побудованої вирви продажів
Третій крок – це виявлення вузьких місць у вирві продажів.
Четвертий крок – визначення причин появи цих вузьких місць.
П’ятий крок – це розробка плану з усунення вузьких місць.

Детальний розбір кожного кроку цієї технології, ми запакували в інструкцію, яку ви можете отримати на електронну пошту:

Що ви зможете знайти у нашій інструкції:

• Шаблон стандартної вирви продажів, щоб вам легше було зробити свою
• Перелік показників, які необхідно аналізувати
• Шаблон форми для внесення даних на основі цих показників
• Алгоритм визначення вузьких місць у вирві
• Список найчастіших причин виникнення вузьких місць
• Алгоритм розробки плану щодо їх усунення

Залишиться лише стежити за якісним виконанням розробленого плану!

Завантажити інструкцію можна тут.

ОБСУДИТИ ЗАВДАННЯ

    ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

    Ви можете поставити будь-які запитання нам у телеграм або написати на пошту: sales@targetmarket.com.ua

    Наш телефон: