SALES KEEPER

ОНЛАЙН-КУРС ЗІ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ

390 ГРН ЗАМІСТЬ 3900 ГРН

ВАМ ПОТРІБЕН ЦЕЙ КУРС, ЯКЩО

Ваші продажі стоять на місці і ви не розумієте за рахунок чого їх збільшувати

У вас немає продажів і ви не розумієте, в чому помилка і що робиться не так

У вас хаотичні продажі, немає стабільності, і ви не розумієте, як її досягти

ДЛЯ КОГО:

  • ІНДИВІДУАЛЬНИМ ПІДПРИЄМЦЯМ

  • ВЛАСНИКАМ МАЛОГО БІЗНЕСУ

  • ЕКСПЕРТАМ, ЯКІ ПРОДАЮТЬ СВОЇ ПОСЛУГИ (ПСИХОЛОГИ, ВИКЛАДАЧІ, ФИТНЕС-ІНСТРУКТОРИ ТА ІНШИ)

ЩО ВХОДИТЬ В КУРС

10 відеоуроків у записі, з середньою тривалістю десять хвилин

Додатково. 7 корисних документів та шаблонів, які можна завантажити

Бонус. Доступ до тренінгу з продажу "Метод продажів Вовка з Уолл-стріт"

ПРОГРАМА КУРСУ:

  • УРОК 1. ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО НЕ ТАК З ВАШИМИ ПРОДАЖАМИ. САЙТ Є, ГРОШІ НА РЕКЛАМУ ВИТРАЧУЄТЕ, А, ПРОДАЖ НЕМА.

  • УРОК 2. ЯК ВИЗНАЧИТИ СВОЮ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ. ПОМИЛКИ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ.

  • УРОК 3. ЯК ВИЗНАЧИТИ СВОЇ КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ.

  • УРОК 4. ЯК ОЦІНИТИ ПРАВИЛЬНІСТЬ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА СВІЙ ПРОДУКТ.

  • УРОК 5. СКРИПТИ ПРОДАЖУ. ЯК ВОНИ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНВЕРСІЮ.

  • УРОК 6. ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНВЕРСІЇ.

  • УРОК 7. ПІДВИЩЕННЯ СЕРЕДНЬОГО ЧЕКА.

  • УРОК 8. ЯК ПСИХОЛОГІЯ ТОГО, ХТО ПРОДАЄ, ВПЛИВАЄ НА ПРОДАЖІ.

  • УРОК 9. НАВІЩО ЛЮДИ ЙДУТЬ У БІЗНЕС.

  • УРОК 10. ЧИМ ПОГАНА СТАБІЛЬНІСТЬ НЕБОЛЬШИХ ПРОДАЖІВ І ЧОМУ ВАЖЛИВО ПРАЦЮВАТИ НАД ЗАЛУЧЕННЯМ НОВИХ КЛІЄНТІВ І МАСШТАБУВАННЯМ БІЗНЕСУ.

  • ДОДАТКОВІ КОРИСНІ ФАЙЛИ

    ✔️ ДОКУМЕНТ "СИСТЕМА КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІДІВ BANT"

    ✔️ ДОКУМЕНТ "ПИТАННЯ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ"

    ✔️ ДОКУМЕНТ "ВАРІАНТИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ"

    ✔️ ДОКУМЕНТ "ТОП 25 ЛІД-МАГНІТІВ"

    ✔️ ДОКУМЕНТ "ЕФЕКТИВНІ ВАРІАНТИ АПСЕЛЛІВ І КРОСЕЛЛІВ"

    ✔️ ДОКУМЕНТ "ЗАБОРОНЕНІ СЛОВА У ПРОДАЖАХ"

    ✔️ ШАБЛОН СЦЕНАРІЮ ПЕРШОГО СПІЛКУВАННЯ З ЛІДОМ

ФОРМАТ РОБОТИ

ДОСТУП ДО УРОКІВ ВИ ОТРИМУЄТЕ ОДРАЗУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ

ВСІ УРОКИ В ЗАПИСІ, ТОМУ ДИВІТЬСЯ ЙХ У ЗРУЧНИЙ ДЛЯ СЕБЕ ЧАС

УРОКИ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ, ПРИХОДЯТЬ У ТЕЛЕГРАМ-БОТІ

SALES KEEPER

Проверенная технология повышения конверсии
в любом бизнесе!

5 конкретных шагов для управления конверсией в бизнесе

АВТОР КУРСА: ОЛЕКСАНДР ДАНИЛОВ

  • Засновник компанії “Target Market”, яка займається побудовою та управлінням відділами продажів у інших компаніях
  • У продажах із 2002 року
  • Пройшов шлях від торгового представника до директора з продажів у великій торгово-виробничій компанії (тм «Сніжна Панда»). У підпорядкуванні було понад 100 співробітників
  • Провів понад 1000 переговорів із торговельними мережами, дистриб’юторами, компаніями-виробниками, імпортерами
  • З 2018 року займається побудовою відділів продажу та збільшенням продажів у інших компаніях
  • Збудував із командою понад 40 відділів продажів
  • Працював з такими компаніями як Hayat, Evyap, Viko Electric, Metro, Епіцентр, Okto Clay, WonderPack, Boseco, Сільпо та багато інших
Danilov_tm


ТРОХИ ФАКТІВ ПРО НАС:

40+ КІЛЬКІСТЬ ВІДДІЛІВ ПРОДАЖУ, ПОБУДОВАНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ НАШОЇ КОМПАНІЇ

32% - МІНІМАЛЬНИЙ ПРОЦЕНТ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖУ В КОМПАНІЯХ ПІСЛЯ СПІВПРАЦІ З НАМИ⠀

18 РОКІВ - ДОСВІД РОБОТИ У ПРОДАЖІ НАШИХ ГОЛОВНИХ ЕКСПЕРТІВ

НАШІ КЛІЄНТИ